top of page

Panaszkezelés

A CARION Finanszírozási Centrum Zrt. (továbbiakban: CFC Zrt.) az ügyfelek panaszainak kezelése során a hatályos jogszabályok rendelkezései alapján, az ott meghatározottak szerint jár el.

 

Jelen szabályzat rögzíti azon elveket és gyakorlatokat, melyeket a CFC Zrt. a panasz-ügyintézési tevékenységének kialakítása és gyakorlása során szem előtt tart.

A panaszügyintézés helye, ideje

 

Szóbeli panasz esetén

Személyesen

A panaszügyintézés helye:

1023 Budapest, Bécsi út 25.

Ideje: 

Munkanapokon 09:00 óra és 16:00 óra között.

 

Telefonon:

telefonszám:

+36 20 401 2279

hívásfogadási idő:

A hét első munkanapján: 8:00 órától 20 óráig

A hét további munkanapjain: 9:00 órától 16:00 óráig

 

Írásbeli panasz esetén

A panaszokat az alábbi címekre eljuttatva lehet benyújtani a CFC Zrt. részére:

- Levelezési cím: 1023 Budapest, Bécsi út 25.

- Fax: 06-1-336-2818

- E-mail: hitel@carionhitel.hu

Panaszkezelési szabályzat letöltése

Panaszbejelentő letöltése

További információk érhetőek el a Magyar Nemzeti Bank pénzügyi panaszokra vonatkozó Pénzügyi Navigátor Füzetében

bottom of page