CFC Hitelvonal +36-1-336-2800

1023 Budapest, Bécsi út 25.

© 2017 Carion Finanszírozási Centrum Zrt. Minden jog fenntartva.

Panaszkezelés

A panasszal kapcsolatos ügyintézés

 

1.) A CFC Zrt. a panasz kivizsgálását és azzal kapcsolatos álláspontját a panasz közlését követő 30 napon belül írásban megküldi a panaszosnak.

2.) A panaszügyekben hozott döntéseket a CFC Zrt. minden esetben indokolással látja el, melyet írásban közöl a panaszossal.

3.) Amennyiben a panasz elutasításra kerül, a CFC Zrt. válaszlevelében tájékoztatja a panaszost, hogy panaszával a MNB eljárását kezdeményezheti

4.) A CFC Zrt. a panasz kivizsgálásáért külön díjat nem számít fel.

5.) A CFC Zrt. a panaszt fogyasztóbarát módon mérlegeli.

 

A panaszügyintézés helye, ideje


A panaszokat az alábbi címekre eljuttatva lehet benyújtani a CFC Zrt. részére:

- Panaszügyintézés helye: 1023 Budapest, Bécsi út 25.

- Levelezési cím: 1023 Budapest, Bécsi út 25.

- Telefonszám: 06-1-346-71-60

- Fax: 06-1-336-2818

- E-mail: hitel@carion.hu


Szóbeli panasz esetén:

Személyesen, a panaszügyintézés helye:

1023 Budapest, Bécsi út 25.

Ideje:H-P 9.30 - 16.00 között

 

Telefonon:

A 06-1-346-71-60 telefonszámon.

Hívásfogadási idő:
Minden hétköznap 10:00 óra és 16:00 óra között. 

Hétfőn 8:00 órától 20 óráig, amennyiben ez a nap munkaszüneti napra esik, úgy a hét első munkanapján.

Panaszkezelési szabályzat letöltése

Panaszbejelentő letöltése